I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong 100 V.I.P(s) . Welcome to my Infinite Wonderland . I'm bini sungjong ,just call me min yaa , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : YOUR NAME
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

min's comeback
Wow , wow, Assalamualaikum korang2, lame gile tak menghiasi blog nie dgn kata kata yang merapu, since aq first day daftar U, Alhamdullilah sekarang aq dah masok smester ketiga, setakat nie aku masih mncuba untuk dapat kan 4.0 hahahaha, InsyaAllah , untuk post yang nie aku rasa takdek pape kot yang nak dicakap kan, sekadar utk melepas kan kerinduan terhadap blog aku nie ha, ttbe rasa mcm nak aktifkan diri balik dlm blog nie... hahahah sebab semalam rajin pulak bercerita pasal blog dgn ain omanah...byk sebenarnye persamaan kami asyik2 bile cerita je pape mesty ada je yang sama, hahaha so dengan pengaktifan aku dalam blog nie, boleh la aku share cerita2 era universiti aku nie, klow dulu aku selalu cerita pada zaman era persekolahan aku , asyik2 cerita pasal sekolah, cerita pasal kawan sekolah, cerita pasal cikgu skolah, now boleh la aku share mcm mne kehidupan aku bila dah masok zaman Universiti nie, ya Allah banyak gile pancaroba, suka duka yang aku lalui sejak bergelar siswa di university kuala lumpur royal college of medicine nie.Hahaha banyak sgt perbezaan dye klow nak dibandingkan dengan waktu aku sekolah dulu . Haha ok la pagi2 nie mcm biasa lah kena buat kerja2 rumah dulu, baru lah kita boleh lepak2 menghadap fon , so sampai sini je la kot , ada masa lagi aku share apa yang sepatutnye aku share , Assalamualaikum,  bye :)