I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong 100 V.I.P(s) . Welcome to my Infinite Wonderland . I'm bini sungjong ,just call me min yaa , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : YOUR NAME
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

esok exam balik T_T


salam , anyeong

    ermmm,rse mls nk exam.plus aku ta ready pon, asyik nan kpop jew. esok paper agama, then addmath, pastu fiz...oh my...terasa beban tuh sume letak atas pale sbb aku tak bce pape lg..just sikit2 je yg mne aku taw,. Naseb la aku ad gak wat study group nan membe. Actually dyorg yg byk tolong aku study, klow tak da lme aku hanyut dgn kpop aku tuh.Nak harap kn soklan spot mmg tak arh...aku da serik dgn soalan spot segale bagai tuh..taley caye langsung...Utk budak spm yg amek paper esok, hehehehe  hwaiting okay!
btw..harinie aku cam upset sikit... n tak pasal2 aku lepas an geram kt jongie bear kesayangan aku tuh...haish...kesian dye... aku rse tiap2 hari rsenye aku lps an geram at dye.. ermmm..sungjong yg bg idea kat aku utk aku lps geram kat bear..supaye aku tak lps an geram kat org len... nseb la ad bear yg rela hati nk kne tumbuk.... T_T






p/s gif love nie aku bg kat my lovely sungjong...hahahaha n for my all dongsaeng espeacially to leena, alia,n kie...only this i can appear my love to you all..hahaha sorry sbb tak ley nk throw heart mcm namu...hahahaha ><





# eh jongie balas blik... leena, alia, kie..hahaha jongie cakap saranghae...hahahahaha...sorry la...malam nie unnie stress...hahaha tu yg jadi mcm nie...hahahaha