I'm an Inspirit Forever ∞

Autobiography


Annyeong 100 V.I.P(s) . Welcome to my Infinite Wonderland . I'm bini sungjong ,just call me min yaa , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .

Entries About Linkies Stuff

Tagboard

YOUR CBOX CODE HERE !

Credits

Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : YOUR NAME
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

date with my family



anyeong..kekekeke lama rasanya aku tak update blog...actually aku happy sangat sebab ad family yang sporting..semalam aku pegi keluar date dengan family aku..hahha..date la sgt..ermm kitaorang pegi makan dekat pizzahut sempena birthday adik aku ..da nama pon budak asrama..rs1e kesian la jugak sebb dye da lame tak keluar makan sama sama dengan family..hahaha..setiap kali balik dye mesti merungut makann dekat asrama tak sedap...hahahah omo..biasalah tu kalau tak sedap..name pon makan asrama..hahaha dengar bunyi pon da taw.... sepanjang aku makan dekat situ..huih..rase cam duk kat korea je..sebb lagu kat dalam pizahut tu semua lagu korea..hahaha bila makan mula la berangan..hahahaha..cme lagu infinite je tak dgr lagi..kekeke..agaknya kalau lagu infinite yang dye pasang surely aku da tegedik gedik kat situ..hahahaha..
Then lepastu kitaorang pegila tesco kejap..hahaahah rasenya mcm tiap tiap minggu aku mesty lepak kat tesco..kekek maybe sebb mamat korea aku keje kat situ..hahahaha korea la sgt..muka cina yang keje kat situ ala2 korea sikit... aku pegi kat dye just tanye ada jual topup tak..padahal aku da taw kat situ mmg tadek jual topup..dyorg just jual phone dengan repair phone jew..punya byk kedai topup kat situ...aku boley tanye kat kedai situ jugak..kdg2 rse bangang la jugak..tapi bila pk balik peduli ap aku.. hahahaha



harinie aku nak kenalkan adik aku yang no3.. nama dye nursyazlin farhana..kteorg juz pggil alin je..sbb name pjg sgt...adik beradik aku sume name pjg2..termasok la aku..tpy bile pggil pndek jadinya..hahaha..adik aku nie baru 11 tahun...kdg2 aku konfius nn dye nie..sbb aku tak tau dye nie mnat k-pop ke tak..bile aku criter pasal k-pop kat dye..haram dye nak dgr aku citer.. tapy senyap2 dye dgr jugak lagu yg ad dalam mp4 aku..hurmmm...tah la..hipokrit agaknya..hahaha...